WELCOME To AnGeLFiRe Blog ~ Latest News, Hot Topics, Amazing Facts and Online Shoppe ~ LIKE FB FanPage . Follow Us . Exchange Link/Banner @ Kongsi Bananana

Hidangan Terkini

Blogger Sejati Rajin Klik Semua Ni...

18 February 2012

Kim Kardashian Pose Sexy dalam Majalah (GAMBAR)



Terdapat mungkin berjuta-juta peminat yang tidak keberatan melihat pengambaran Kim Kardashian di pantai terpencil kerana bintang realiti TV itu telah diberi peluang mengabadikan gambar menarik dipantai untuk majalah Allure.

Kim, 31, dilihat bergambar di atas pantai yang basah sambil berpaut dengan seutas tali, memperlihatkan keluk badannya dan hanya sepasang seluar bikini yang membaluti tubuh seksinya.
Dia menggunakan perlengkapan memancing dan tangannya untuk menutup bahagian-bahagian tertentu badannya namun garis dadanya jelas dilihat melalui bajunya yang basah.
Dalam satu lagi Kim gambar dilihat dengan tangan di udara dalam baju denim tetapi gambar tersebut memberikan gambaran sepintas lalu yang menarik pada bahagian atas dada beliau.


Dalam temu bual itu yang disertakan Kim yang bersemangat bercakap tentang hidup dan masa depan.
Dia berkata: "Adakah saya mahu anak-anak saya sendiri? Sudah tentu. Tetapi saya tidak tahu jika itu apa yang penting bagi saya. Mungkin saya hanya akan bekerja, bekerja, bekerja, dan tidak fikir tentang hal itu. '

Tetapi buat masa ini Kim mahu mengekalkan potongan badannya dan bukannya mempunyai bayi.
" Saya fikir saya mempunyai beberapa tahun lagi apabila saya hanya mahu badan saya kepada diri saya sendiri Pada 35 tahun nanti, saya berjanji saya akan mempertimbangkannya . "

Kim, yang kini terlibat dalam perceraian dengan Kris Humphries, mengakui bahawa dia tidak akan berkongsi masalah perkahwinannya dengan peminat. Katanya: 'Saya inginkan ianya menjadi lebih peribadi dengan hubungan saya yang akan datang. Saya tidak bersedia, tetapi apabila masa itu tiba, saya akan lebih berhati-hati tentang apa yang saya akan kongsikan bersama peminat." 


Manakala Kim menafikan spekulasi bahawa dia kembali bersama-sama dengan Reggie Bush bekas teman lelakinya. Menurut TMZ, pasangan ini telah dilihat menikmati makan tengah pada hari sabtu di sebuah hotel. Sumber mengatakan, mereka berdua dilihat rapat, ketawa dan tersenyum bersama-sama.'


Credit: LuluPages

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Sudi-sudilah Komen Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...