WELCOME To AnGeLFiRe Blog ~ Latest News, Hot Topics, Amazing Facts and Online Shoppe ~ LIKE FB FanPage . Follow Us . Exchange Link/Banner @ Kongsi Bananana

Hidangan Terkini

Blogger Sejati Rajin Klik Semua Ni...

10 February 2012

ALIFF AZIZ : What U Did That Nite ? Zarina Anjoulie (GAMBAR)


AnGeLFiRe ~ Haaa..siapa yang dipeluk dan siapa yang memeluk tu ?
Alamak, sweater biru sama je macam milikku. Oh Tidak ! Bukan aku punye tangan. Tapi kalau dapat peluk Zarina Anjoulie siapa tak nak kan, sepupu papat Angelina Jolie ni..keh3 gurau je..


OhBulan ~ Sebelum pertanyaan timbul akan siapakah gerangan dalam gambar di’sebelah ini, ia merupakan sang Aliff Aziz bersama Zarina Anjoulie berpelukan dalam sebuah kereta.
Lewat malam tadi, Zarina Anjoulie melalui akaun Twitter rasmi beliau menulis sesuatu tentang Aliff Aziz yang sebenarnya kurang senang untuk anda semua baca,
Zarina Anjoulie menulis yang Aliff Aziz telah menipu diri beliau dan meminta penyanyi kelahiran bumi Singapura itu untuk datang minta maaf atas kesilapan tersebut.


Tidak kami pasti apa penipuan yang terlibat tetapi Zarina Anjoulie turut menulis yang beliau kini mempunyai cukup bukti untuk memberitahu media apa yang telah Aliff Aziz lakukan kepada beliau pada ‘malam tersebut’. Haa. 



Kalau korang nak tahu lebih lanjut, klik ROTI KAYA.COM



(sumber & kredit : RotiKaya.com)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Sudi-sudilah Komen Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...